Subject: Päästeameti tõend sotsiaalteenuste osutamise tegevuskohale
From: Pool OÜ <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Wed, 4 Sep 2024 10:21:38 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Pool&looP OÜ taotleb tegevuskohana registreerimist aadressile Põllu 63, 
Tallinn. Ruumi soovime kasutada igapäevaelu toetamise teenuse, töötamise 
toetamise teenuse, rehabilitatsiooniteenuste, laste päevakeskuse teenuse ja 
psüühikahäirega inimese tugiteenuse osutamiseks.

Palume Päästeametil väljastada tõend teenuse osutamise ruumide vastavuse 
kohta tuleohutuse nõuetele.

Kirjale lisatud digitaalselt allkirjastatud avaldus.

Heade soovidega

  <https://lh3.googleusercontent.com/ogw/ADea4I4MoOPcxft3DktqXVTdHAty6nf_bZhJlUAdJ_DK=s32-c-mo>

Pool&looP OÜ
Veeb:  <https://www.poolloop.ee/> https://www.poolloop.ee/
E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Riina Järve-Tammiste
juhatuse liige/sotsiaaltöötaja
Telefon: +372 5551 2119